"Sesungguhnya dalam diri manusia itu ada seketul daging. Jika daging itu baik, maka baiklah seluruh anggotanya tetapi seandainya daging itu rosak dan kotor, maka kotor dan rosaklah seluruh anggota badan. Daging yang dimaksudkan itu adalah hati"
(Riwayat Bukhari dan Muslim daripada Nu'man bin Basyir)

Inilah gaya aku menulis tentang hidup, menulis bukan kerna nama, tapi kerna rasa.

04 January, 2011

Mata kenyit2

Morning oll readers....

hari ni bangun lewat..*purrff**
selalu pun mcam ni....

penat2....sakit2 badan betul rasa nya...

haihh 2010 dah melabuhkan tirai nye....tp aku masih macam ni

Kenangan hilang arwah atok tahun lepas takkan aku lupe...

Aku sgt beruntung dalam ramai2 cucu atok.....aku sempat cium peluk atok maalam sebelum subuh waktu die meninggal...aku sgt beruntung...punya masa berbanding cucu2 yg lain utk jaga atok...

Atok..lia na bgtau, yg lia rindu atok sgt...

Lia rindu na cium peluk atok...Lia rindu na dgr atok bercerita ttg picisan hidup atok...

Please come to me now, and say dont worry my dear, everythings will be ok soon....

how i wish....tapi...atok pernah jumpa dgn mr nobody...atok suke die..atok cakap die boleh bimbing sy jadi wanita yg mulia....harap2 begitu...atok cakap nak tgok lia kawin....tapi atok da pergi dulu....

sampai hati..;(

i miss u atok...soo much...Al-Fatihah...

No comments: