"Sesungguhnya dalam diri manusia itu ada seketul daging. Jika daging itu baik, maka baiklah seluruh anggotanya tetapi seandainya daging itu rosak dan kotor, maka kotor dan rosaklah seluruh anggota badan. Daging yang dimaksudkan itu adalah hati"
(Riwayat Bukhari dan Muslim daripada Nu'man bin Basyir)

Inilah gaya aku menulis tentang hidup, menulis bukan kerna nama, tapi kerna rasa.

24 November, 2011

Save The Date (*_^)

Whoot...whooot.

I've got a new boyfie! Yeay, cheers for the crowd!
Ok Done, too much happy will bring sadness, ok i'm done...Hahahaha.
Dan, the journey begin...Masih banyak lagi yg aku xtau ttg dia, dan masih banyak lagi yg dia perlu tahu tentang aku.
Ok, me start first, first of all, aku panjatkan syukur kepada Illahi kerana tanpa Dia, aku belum pasti bertemu kekasihku ini..Alhamdulillah aku bertemu yg ini. Muhammad Shafiq Bin Zulkifli <3


shy2..shy2..
shy2...shy2....(merahmukejap)




YA ALLAH YA TUHAN KAMI
Kami memohon kepadaMu, limpahkanlah berkat dan rahmatMu keatas pasangan ini Shafiq & Kamelia. Jadikanlah kehidupan mereka aman bahagia dalam ketaatan terhadapMu. Berikanlah ketenangan kepada mereka dunia & akhirat. Sempurnakanlah agama mereka dengan berkat ikatan ini. 
AMIN YA RABBAL ALAMIN

No comments: