"Sesungguhnya dalam diri manusia itu ada seketul daging. Jika daging itu baik, maka baiklah seluruh anggotanya tetapi seandainya daging itu rosak dan kotor, maka kotor dan rosaklah seluruh anggota badan. Daging yang dimaksudkan itu adalah hati"
(Riwayat Bukhari dan Muslim daripada Nu'man bin Basyir)

Inilah gaya aku menulis tentang hidup, menulis bukan kerna nama, tapi kerna rasa.

05 January, 2012

Alhamdulillah

GOODBYE
2011 
&
HELLO
2012

alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke-5 tahun 2012, pasti ramai yang ada perancangan masing, as for me, azam 2012 hanyalah mahu jadi anak yg baik kepada kedua ibu bapa, insyallah, 
and as for sure 2012 ni dah start study, taknak main2 lagi..Bekerja sambil belajar bukan perkara mudah bak kata ramai teman2 ku, aku angkat itu semua sebagai cabaran untuk aku, Insyallah, doakan aku yea?


Nak re catch balik apa jadi 2011??? ermmm, buang masa...tapi sesungguh nya kenanagan 2011 takkan aku lupakan sama seperti tahun2 sebelumnya,


Ada kekurangan, Dihina. Ada kelebihan, Dibenci. Manusia memang cepat menghukum. Itu lumrah kehidupan.

MARILAH KITA MEMULAKAN 2012 dengan sifat tawadduk, ikhlas dan bersyukur kepada Maha Pencipta, Subhanallah, setiap hari, setiap hari kita bernafas, hanya dengan izin nya.

No comments: