"Sesungguhnya dalam diri manusia itu ada seketul daging. Jika daging itu baik, maka baiklah seluruh anggotanya tetapi seandainya daging itu rosak dan kotor, maka kotor dan rosaklah seluruh anggota badan. Daging yang dimaksudkan itu adalah hati"
(Riwayat Bukhari dan Muslim daripada Nu'man bin Basyir)

Inilah gaya aku menulis tentang hidup, menulis bukan kerna nama, tapi kerna rasa.

05 January, 2012

Normal ke rasa macam ni?

1. Normal ke kalau korg dapat boifren yang xboleh terima korg seadanya?Maksudnya nak kita jadi lebih baik dr org di sekeliling dia?
2. Nomal ke kalau kalau korg rase annoying kuasa dua sbb each and every second boifren korg cakap mnde yg sama dekat telinga korg?
3. Normal ke kalau rasa setiap apa yg kene buat tu mcm kene buat sendiri je, penat sorg2, letih sorg2, tapi setiap masa asyik dengar mnde yg sama je?
4. Normal ke kalau sekarang ni asyik nak terase je dengan boifren?atas sebab2 yg kecik..dan yg paling best, normal ke kalau rase mcm nak menangis kalau setiap butir2 ayat dia tu menyedihkan?
5. Normal ke kalau rasa mcm  x sesuai dengan dia?
6. Normal ke kalau rasa cemburu dengan rakan2 sekerja yg da nak bertunang and bride to be?Mengenangkan diri ni belum ada nampak jalan2 lagi ke arah tu..

please.

be the man that says,

"Sayang, we will work this thing TOGETHER. I know we can. We'll try and do anything that makes us work. Don't worry. I'm WITH you."

i love you. i do. just please, please, don't let go of me.

No comments: