"Sesungguhnya dalam diri manusia itu ada seketul daging. Jika daging itu baik, maka baiklah seluruh anggotanya tetapi seandainya daging itu rosak dan kotor, maka kotor dan rosaklah seluruh anggota badan. Daging yang dimaksudkan itu adalah hati"
(Riwayat Bukhari dan Muslim daripada Nu'man bin Basyir)

Inilah gaya aku menulis tentang hidup, menulis bukan kerna nama, tapi kerna rasa.

03 August, 2011

Asing..

ada ketika, aku terlalu letih dengan kehidupan ini...
ada waktunya sehingga aku berputus asa untuk meneruskan segalanya..
kala ini, aku malas untuk bangkit semula.......
aku hanya ingin melihat kesudahan diakhirnya..
saat ini, aku enggan mencari kekuatan itu lagi....
biarkan semangatku berehat..Untuk kesekian kali aku cuba untuk perbaiki..
biarkan kekuatan itu berhenti seketika, kerna sendu hati dah x mampu utk berdiri sndiri lagi...
mengambil masa..
untuk menjadi lebih kuat.

No comments: